2013. november 29., péntek

Sütőtökös muffin.



A napokban tököt és almát sütöttem. 
Sok lett a tök, nem hagytam kárba menni. 
Kikapartam, összekevertem egy evőkanál mézzel egy naranccsal és pürésítettem a késes darabolóban.
megfeleztem, éppen 25 dkg lett egyenként. 
Egyiket lefagyasztottam.
Muffin
 25 dkg tök püré
 20 dkg liszt
2 db tojás
 10 dkg barna cukor
1 kk mézes fűszer keverék.
 1 cs sütőpor
 pici só
 1 ek olívaolaj
 Jól össze dolgoztam.
Fagylaltos kanállal adagoltam egyformára a  muffin sütőbe rakott kapszlikba.
12 db lett.
Egy pár darabba fehér csoki darabok, egy párba, kandírozott narancs került.
Talán egy kicsit a belseje a töktől nedvesebb, de nagyon finom ízvilág.
És egészséges is.

2 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon megszerettem a muffint, mert tényleg hamar elkészíthető.
nekem is van muffinreceptem sült tökkel is, nyers sütőtökkel is, mindkettő nagyon bevált.
Szépek lettek a tieid is!

Olgis írta...

Köszönöm, Marisz!