2014. szeptember 1., hétfő

Többféle, kelt tésztából.

Másfél  adag kelt tészta készült.
Mint, mindig, most is több félét készítettem belőle.
Káposztás batyut



 Diós kiflit.

 4 db tepertős pogácsa is sült.


Egy kis cipót kinyújtottam, megkentem házi zsírral és feltekertem.
Kinyújtva,sózva ráterítettem a tepertőt.
Újra feltekertem,pihent, nyújtottam.
Ezt még háromszor megismételtem.
Tetejét bevagdosva szaggattam.
 Bio szezámmag, és darált lenmag került a tetejére.
Pizzás csigákat is tekertem.


Egy másik cipót kinyújtottam, lezsíroztam, sóztam. 
Pizza krémmel lekentem, fokhagymás, sült paradicsom került rá, és sajt csíkok.
Feltekertem, daraboltam , tetejére sajt került még.
A kinyújtott tészta széleit egyenesre levágva, a lekerült Darabokból készült egy kevés bobájka (guba)

Elég lesz egy mákos, kókuszos  szórással egy ebédre.

Nincsenek megjegyzések: