2015. január 24., szombat

Gyors, egy tál étel.


A házi asszony néha elakad az idővel, és gyorsan kell valamit készíteni.
Ez az étel is ilyen.
A burgonyák a mikróban 800Watt-on 5 perc alatt megsülnek.
Az ilyen kicsiknek elég 4 perc is.
Ez egy nagyon finom sárga belsejű burgonya.
Minden íz benne marad, ha héjában sül, semmi nem fő ki belőle, mint a vízben.
Unokahúgomtól kaptam, csak nagyon kicsik.
Pontosan erre jók, hogy hájában süljenek.
Ha hámoznám harmad része kárba veszne.
Így  sütve, a vékony héj szinte egyben lejön, ha sütés után egy -két percre egy konyhakendővel letakarom.
Egy villát szúrok bele és hámozhatom, még melegen.

Közben fűszeres olajban megsül egy szelet füstölt tarja.

Villával szétnyomom a burgonyákat és meglocsolom a vissza maradt fűszeres olajjal.

Most egy finom natúr,saját készítésű birsalma ivólevet ittam hozzá, mézzel ízesítve.
Ez már egy éves , befőző automatában készül, tartósító és cukor nélkül.
Saját termésű birsalmából, a birsalma sajt főzésből vissza maradt levet hasznosítom.

A címke hibás, én készítettem  pedig, és nem vettem észre eddig. 
BURSALMA
Bizony elírtam, de így is finom.

Nincsenek megjegyzések: