2015. február 27., péntek

Töltött fasírt készült.


Szeretem készíteni, mert szapora, laktató és előre is elkészíthető.
Most rúdban sült, kétféleképpen.
Száraz kenyér mindig van, saját sütésből. 
Mostanában élesztő nélküli vadkovászos kenyeret sütök.
Fokhagyma termett a kertben.
Egy fej vöröshagymát is reszelek bele.
 Frissen őrölt bors , házi tojás.
Ez a lelke a fasírtnak.
Ráadásul a darált hús is házi vágásból van.
Minden részéből van a disznónak, ezért jó ízű lesz a fasírt.
8 tojást megfőztem lereszeltem, egy nyers tojással és kevés  fasírt masszával,fűszerekkel  össze dolgoztam.
Folpakra simítottam az alap masszát, erre rákentem a főtt tojásosat és feltekertem.

Egy másik rúd úgy készült, hogy ráhalmoztam a tojásos masszát és befedtem az alap masszával.

Vizes kézzel átsimítottam a rudakat.
A tetejükre házi zsírból raktam keveset.

Forró 200 C°-os sütőbe kerültek 15 percre, majd 160 C°-on sültek egy órát.
Közben kenegettem a lefolyt zsiradékkal.
A végén légkeverésen jól felgrilleztem.
Most burgonya főzelék is készült hozzá.




Nincsenek megjegyzések: