2015. június 28., vasárnap

Fűszeres csirkemell, mangolddal.


Elég mellőzött növény. 
Nemrég nevelem a kertemben. Bár előbb neveltem volna.
A télen kifagyott, bár az írás szerint áttelelhet.
Most tavasszal újra vetettem.
Van piros nyelű és fehér, bár zöld a színe, de így olvastam a tasakján.



Nagyon finom.Leveléből főzelék készülhet.
A levélnyél íze vetekszik a bambuszrügy ízével.

Nálam a zakuszkába is került belőle.
Ma fűszeres csirkemell készült.
Ehhez raktam a levélnyelekből is. 
Került még hozzá, gyöngyhagyma, és cukkini virág.

Egy kevés rizslisztet szórtam rá a végén, és friss föllel főztem össze.
Nagyon finom lett.

Jó a kiskert, lemegy az ember és mindent talál.
A lugas paprikán már volt egy termés, ezt is bele sütöttem.

Hasáb burgonya sült a húshoz.Mellette az olajban mindig sütök ropogósra petrezselyem levelet.
A mangold leveleket a burgonya után hirtelen átforgattam a kevés , forró, vajas, olajban. 
Kellemes íze lett.

Kapros,kakukkfüves, joghurtos uborka saláta is készült mellé.

A leves ma borsó leves volt, levesbetétként, húsos medvehagymás tésztából készült  görcsökkel.



Nincsenek megjegyzések: