2013. április 11., csütörtök

Medvehagymás lapcsánka.


Az ebédem zöldség leves, és lapcsánka.
Semmi nem a hagyományosan, most a kókuszzsírral barátkozom, mert koleszterin mentes zsiradék. Szagtalan, többször felhasználható.
Először használtam, ezért kevertem E vitaminos Floriol olajjal.
A levesbe is került, ami a fagyasztott zöldségemből és egy kevés borsóból, csiga tésztával készült.
A lapcsánka 3 db sárga belsejű , 
 magas keményítő tartalmú burgonya.
3 ek liszt
2 db tojás,
 1 kk étel ízesítő
4 db medvehagyma levél
1 db nagyobb gomba
1 db zöld dió.
kevés fokhagyma krém.
A burgonyát nagy lyukú reszelőn reszelem le.
Így sütéskor a kilógó szálak jó ropogósra sülnek.
 a hozzá valókat jól összedolgozom, bele ollózom a medve hagyma leveleket.
Forró olaj, kókuszzsír keverékében sütöttem, egy-egy kanálnyi masszát, kissé ellapítva.
Az egy nagyobb gombát hámoztam , vékonyra szeleteltem.
Betakartam a lapcsánka masszával mindkét oldalát, így sült. 
Nagyon finom lett.
Tejföl sajt, és bazsalikom levél a tetején.
Így az igazi élvezet.
 Hozzá, pár szelet zöld dió, ez már a ráadás, ami pikánssá teszi.
Egy jó adag citromos menta tea fogyott el utána.



2 megjegyzés:

tücsi írta...

Nagyon szépek a fotóid, és a találások! És ami rajta van, arról nem is beszélve4:-))

Olgis írta...

Nagyon kedves vagy, köszönöm. Gyere máskor is.