2010. február 3., szerda

És kaptam egy díjat is, Jutustól!

A hét már csak ilyen.Apró örömök az életemben.
Az érzelmek, a hangulat mindjárt jobban áthatja az embert, ha észreveszik, hogy van , és itt van és olvassák.
Jutus gyakran benéz hozzám. Én is járok nála a blogját olvasni.
Több blognak is rendszeres olvasója vagyok, de nem jelölt vissza mindenki, akit én megjelöltem.
Nem baj.Mindenüvé nem juthatunk el, más is az érdeklődési körünk, lehet..
De , ha már én bejelölöm, igazán benézhetne ő is.
Ez nem panaszkodás, csak jólesne.
                     Ez a díj!

3 megjegyzés:

Jutus írta...

Nem kell bánkódnod hogy nem jelölnek vissza.
A kevés néha több!!!:DDD
Fel a fejjel,mindjárt itt a tavasz és más színben látjuk a világot!!!:))

erős ildikó írta...

Szeretettel gratulálok a díjhoz!

Olgis írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm szépen!