2023. május 25., csütörtök

Mandulás, meggyes-barackos lepény.


4 db tojás
4 ek cukor
4 ek olaj
 8 ek liszt
2 kk puding por
szeletelt mandula
2 ek kristály cukor
 1 cs sütőpor.
A tojásokat a cukorral habosra keverem a robot géppel.
A végén az olajjal átkeverem.
Utána óvatosan kézzel a sütőporos lisztet bele forgatom,  a géppel  kis fokozaton át keverem.
Közepes, vajazott, lisztezett  tepsibe került.
A meggyet és a meg karamellízált barack szeleteket 2 kk pudinggal átforgattam, a massza tetejére rakom.
Megszórtam szeletelt mandulával.
A sütő melegszik 200C°-ra.
Így sül 10 percig, majd tovább 170C°-on 25 perc.
A végén kristálycukrot szórok a tetejére, amit rá grillezek 2-3 perc alatt.
A sütőből kivéve, még a flambírozóval kissé rápirítottam a cukrot, hogy jó karamell íze legyen

2 megjegyzés:

Juditka írta...

Nagyon jó kis recept:)
Örülök, hogy rád találtam, tetszik nagyon az oldal és a sok finomság amit hozol:))
Szeretettel várlak én is a konyhámban!
Juditka konyhája

Olgis írta...

köszönöm, már jártam nálad, nagyon jól szerkesztett a blogod, finom étel receptekkel.