2014. július 15., kedd

Fordított barackos



12.5  dkg ráma margarin vagy 1 dl olaj

15 dkg cukor

 3 egész tojás
20 dkg liszt
fél cs sütőpor
4 ek tej
kevés só
1 cs vaníliás cukor-én ezt elhagytam, allergiás vagyok rá.
Egy vajazott tortaformába, vagy jénaiba bele rakom a megcukrozott, lecsepegtetett barackot (szilva, alma, szőlő is lehet)
Margarin cukorral,tojással habosra keverve, bele a tej, a sütőporos liszt a vanília.
Jól kidolgozom, mehet a gyümölcsre.
Sütő 200c°-ra előmelegítve, berakom középre, és 180c°-on 25 perc alatt kész.
A formában hagyom kihűlni.
Egy tányért ráhelyezve kifordítom, szeletelhető.
Még krém is kerülhet a tetejére, (akkor már egy torta). csoki reszelékkel megszórható.
  Én fagylalttal ettem.
Több variációban készült már.

Krémmel, a tetején csokival.


 Már készült szilvával+barackkal vegyesen is.
Bármilyen idény gyümölccsel elkészíthető.



Nincsenek megjegyzések: