2015. augusztus 2., vasárnap

Keksz készült.


A nagylány unokám kívánságára, liszt és cukor nélkül.
Sokáig gondolkodtam, ugyan, hogyan?
Ezt a receptet variáltam át!
Aztán elővettem a tálat. 
került bele:
rizsliszt-fehér és barna
 amaránt liszt
zabkorpa
zabpehely és zabliszt
mazsolás, zabpelyhes müzli
lenmag liszt
kókuszreszelék
útifűmaghéj
kakaó
áfonya
darált dió
mandula -mandula aroma
eritrit(cukor helyett)
kókuszolaj
 laktózmentes tejföl és tej
tojás
laktózmentes vaj.
szódabikarbóna
Mindezt jól összegyúrtam, állni hagytam.
Folpack közt kinyújtottam, részletekbe és szaggattam, különböző süti kinyomóval.



A zabpehely és áfonya miatt nehezen szaggatható.
Ez a tészta a rányomott formát sem tartja meg egészen.
Azért láthatóak a lenyomatok.

160C°-on 20 perc alatt megsül légkeverésen.
2-3 db délig biztosan elég energiát ad a gyógyszertári gyakorlaton a drága nagylány unokámnak..


Egy kis adagból pár diócska és madeleine(madelein) is készült,
most karamell krémmel töltve.
Útra készen, dobozolva!





Nincsenek megjegyzések: