2016. december 2., péntek

Sprotni, paprikás, kukorica lisztben sütve.


A LIDL-ben jutottam hozzá, unokahúgom jóvoltából. Eddig az ő fagyasztójában pihent.
Sok vita volt róla egy főzős oldalon, hogy meg kell-e pucolni, ki kell-e belezni. 

Sokan nem teszik.
Pedig szerintem ki kell belezni, sót a fejét is le kell vágni, mert benne a kopoltyú keserű.
Így néz ki a belseje. Ezt bizony nem enném meg.

Megpróbáltam kiszedni a kopoltyút, mert szeretem a fejét, de nagyon nehéz, olyan kicsi a fej.
Így maradt a "lefejezés".
Egy párból a gerincet is kiszedtem, filéztem. 

Nagyon apró szálkák vannak benne.


Ha jó ropogósra sül, ezt is meg lehet ennyi, jó kalcium forrás.
Sóban állt kicsit és paprikás kukorica lisztbe forgattam meg.





Jó kis házi savanyú uborka  is került , a zöldséges, kusz-kusz  köret mellé.

Sertés zsírban sül, így ropogósabb, mint olajban.
Nagyon ízletes hal. Csak, nagyon babrás, időigényes a pucolása, és kissé pocsolya íze van.
Puliszka körettel is finom!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon ízletes hal. Kissé pocsolya íze van. Hát te sem hoztad meg a kedvem. A babrás, időigényes pucolásról nem is beszélve.
Szerintem most megint eltölt néhány hetet a mélyhűtőben.. Marad a lazac.