2023. május 1., hétfő

Szűzpecsenye bundában, spenóttal, sajttal, virslivel töltve.


Imádom a szűzpecsenye különleges izét!
Már nagyon sok formában kipróbáltam. 
Most virslivel sajttal, spenóttal rétegezve, feltekerve kirántottam egyben  egy kb 35 dkg.os darabot.
Karamellás, sós,  citromborsos alma csatni is készült hozzá.
A barna cukrot meg karamellizáltam, ebbe került a felkockázott alma,  csipet só, citrombors,  citromhéj és fahéj került még hozzá. 
Össze pároltam.
Pikáns kísérője a szűz pecsenyének!



 2 db virslit is betekertem, spenóttal, sajttal,és  bundáztam.
Egy fej felkarikázott hagymát és egy cikk fokhagymát, egy szeletelt burgonyát is sütöttem mellé.
A hús igy még ízletesebb.

Egy sajtszószos tésztát főztem  ki hozzá, amit párolt káposztával kevertem el.

Ez volt a körete.

Nincsenek megjegyzések: