2012. február 3., péntek

Ünnepeltünk.

Egy kellemes napot töltöttem a hétvégén az idősebbik fiam családjával.
A Nyíregyházi Tanárképző Főiskolán voltunk. A menyem diplomázott. Második diplomáját szerezte meg, inkluzív pedagógia szakon.
Nem kis feladat egy nő számára a tanulás, aki dolgozik, háztartást vezet, gyereket nevel!
Büszke vagyok rá, a fiamra is, mert ő tavaly végezte el ugyanezt.
(már a negyedik diplomája)
Nagyon szép ünnepség volt. 189 taláros diák, ennyi kézfogás!!
Előtte még díjakat, kinevezéseket adtak át a Főiskola oktatóinak,dolgozóinak.
Meghatódtam kissé.
Szorgalmas ,igyekvő mind a két gyermekem és a menyeim is.
Beültünk egy kis ünneplésre egy étterembe, illetve a Kemencés Csárdába.
Kellemesen telt el a nap.
Most a finomságokat nem mi készítettük, kiszolgáltak bennünket.
Én is itt végeztem ezen a Főiskolán  2 évet nappalin,az utolsó 2 évet, levelezőn.
Tanítottam és tanultam, gyereket szültem, (neveltem), háztartást vezettem.....
Akkor még nem talárban vettük át a diplomát.
Ezért a család úgy gondolta, vegyem csak fel a menyemét és lefotóztak.
Ez is megtörtént velem!!
Ennek az új Főiskolának  ott voltam az alapkő letételénél.
44 év telt el az óta.
Váci Mihály helyezte el az alapkövet. Már ő sem él.
Ha elérem, aranydiplomát kaphatok 2018-ban.
Addig még sok minden történik.
Akkor lesz 50 éves a kisebbik fiam.(már ott volt velem, a pocakomban a diplomázásomon.)
Az idősebb fiam 2017-ben lesz 50 éves, a felesége is.
Ballag a nagylány unokám, egyetemre készül.
Ő még hamarabb kaphat diplomát.
Közben 70 éves leszek, ha elérem.
Iskolába fog járni a kisebbik unokám.
A menyem tegnap közölte újabb diploma szerzésére jelentkezett.
Csak kapkodom a fejem!!
Már csak egészségben, szeretetben, békességben éljünk addig!
Remélve a legjobbakat, várom az eseményeket!


                                                                        
SOHA NEM KÉSŐ! EZT IS MEGÉRTEM!

Nincsenek megjegyzések: