2012. augusztus 4., szombat

Gyümölcstorta.

Egyszerű gyümölcs torta nagyobb , tepsis kivitelben.
Egy 4 tojásos piskóta készült, nagy tepsiben.
Erre került 2 cs  főzött puncs puding.
 Még melegen hozzá kevertem 5 dkg vajat, így nem bőrösödik be és selymesebb is lesz.
Ráraktam magozott cseresznyét(fagyasztott) és szeletelt kivit.
A hűtőbe került, hogy a gyümölcs kocsonya hamarabb dermedjen meg rajta.
Gyümölcs kocsonya:
1 cs zselatint 3 dl vízben beáztattam,.
Kb 10 perc után felforraltam és 1 EK menta sziruppal színeztem.
Ez a szirup most bolti, mert a színe mélyebb zöld, mint a házi készítésűnek.
Ez a pont az, amit nem szeretek, figyelni mikor hűlt le megfelelően a zselatin.
Természetesen megdermedt, így újra kellett melegítenem.
Ilyen lett a végeredmény.
Mindenkinek nagyon ízlett.
 Fél literes  kiszerelésben a LDL-be kapható a menta szirup.
Végül is koktél alapanyagnak gyártják.
Sok mindent lehet vele színezni. Pl . cukor mázakat, krémeket.
Eper és citrom ízesítésűvel is találkoztam már.
Nem kedvelem a mesterséges színezéket,de időnként bele akadok.



Nincsenek megjegyzések: