2013. február 15., péntek

Narancsos sütőtök ital!

Van egy kedvenc zöldség boltom a városban.bevásárláskor ő az utolsó állomás. 
Szép, friss áru,magyar termékek.
 Pl. csak nála kapok magyar fokhagymát.
Még cikkekre szedve is kínálja, így látom, milyen a hagyma.
Máshol vett 2 fejet most duggattam el a kertben, felhasználhatatlan a vegyszer miatt.
Szinte büdös.
Fiatal koromban én ismertem a "matador"-t (DDT), tudom milyen a szaga.
Banánon, narancson is érezhető időnként.
Néznek is rám furcsán , mikor az orromhoz közel emelem és szimatolok. 
Megérezhető a héjukon is.
Visszatérve a kedvenc helyemre.
Van egy sarok, ahol az érték csökkent árukat tartják. 
Oda mindig benézek, már megszokásból is.
Most egy tököt találtam. 
Állítólag japán sütőtök, szép piros. 

Olcsón (30 ft) megvettem.
Pár napig nézegettem itthon, talán dísztök, gondoltam. 
Ma megsütöttem.
Magját megpirítottam, de hagytam belőle elvetni is.
Nem túl édes, de jó parázs.
Kakukkfű és méz kerül rá fogyasztáskor.
Narancsos,rostos  ivólé készül a feléből.
Összeturmixolom vízzel a kikapart sült tököt,  egy narancs kifacsart leve kerül bele, és egy kis méz.
Csodálatosan szép színe van, és finom, rostos,!





Nincsenek megjegyzések: