2016. február 7., vasárnap

Színes tarhonyával.


Tarhonya készült a nálam  szokásos módon, késes aprítóval , de színezve, piros paprikával.
Az aszalógép szárította.
Ma vaddisznó pörkölthöz készítettem el.

Megtartotta a tészta szép színét, máskor is készítek.
 A tarhonyát(őseink gombódának hívták).
Kókuszzsíron megpirítottam.
Felengedtem kétszeres forró vízzel.
Házi, saját készítésű ételízesítőt tettem bele, egy púpos kávés kanállal.
Sóztam, és citrom borssal ízesítettem.
Került bele még fél fej vöröshagyma, egyben.
Szép lassan főtt, fedő alatt, időnként megkavartam.
A vaddisznó pörkölt a fagyóból került elő, az egyik családom készítette, és kaptam belőle kóstolót.
Isten tartsa meg a szokásukat!
Automatázott, tartósító mentes ,kovászos uborkát bontottam hozzá.
Finom ebéd volt!







Nincsenek megjegyzések: