2017. január 21., szombat

Kelt tésztából variáltam!


Ma egy adag kelt tésztát kelesztett a kenyérsütő. 

Nagyon jó ez a recept!
Készült belőle:
FÁTYOL KALÁCS

 Gyönyörű a belseje!

 CSERESZNYÉS BUKTA

 Főzött Pudingba tettem a cseresznyét, kevés útifű maghéjjal. 
Ez megfogja a tölteléket, nem folyik ki.


Nyírfa cukrot használtam, fahéjjal ás tonka babbal  is izesítettem.

A  kimaradt tojás fehérjébe belekevertem a maradék cukrot, a diót ,egy kis  szeletelt,mandulát és megsütöttem. 
Kis kekszek lettek.
Csodás ízű!
Maradt egy kevés darált tepertőm, az előző sütésből. Hajtogattam, illetve tekertem, mint a bejglit.
Citrom bors és őrölt római kömény ízesítette a tepertőt, és Himalája só, mert az alaptészta kissé édeskés.


2 megjegyzés:

Ani írta...

Jó sok félét sütöttél! Nagyon tetszetősek!

Olgis írta...

Köszönöm, Ani!