2014. március 8., szombat

Kombe .II. Medvehagymás, kókusztejes, bambuszrügyes töltelékkel.



Kombe készült.
Fűszeres, pizza alap tésztából készítettem.
50 dkg liszt
2 ek kacsa zsír
2 dl kókusztej-tej is jó
1 dl víz.
1 db tojás
3 dkg élesztő-nálam saját kovász 20 dkg
2 kk só
1 kk cukor
1 mk őrölt tárkony.
1 mk girosz fűszer
1 mk oreganó
1 kk sikér
csipet aszkorbitum
A kenyérsütőre bíztam a dagasztást, kelesztést.
Ez, most laktóz mentesen készült!
Kétfelé vettem a tésztát.
A másik feléből pizzás csigák készültek.
Most a tölteléken változtattam.
Került bele bambusz rügy is-helyette használható a párolt mangold szár-nagyon ízletes.
 a hagyma
 a sonka
a sajt
a bacon szalonna 
a kukorica mellé.
Most is kacsazsírral kentem le a lapokat, de most a tejföl helyett a jó sűrű kókusz tejjel kevertem össze a tölteléket.
Maszkarpónéval is finom.
Saját készítésű pizza szósz alapomból is került hozzá.
Már máskor is készült, másképpen!
https://bloggeranyo.blogspot.com/search?q=kombe









Legközelebb babos töltelékkel próbálom ki.
Az előző gombás volt, és nagyon finom.
Így hajtogattam.










Nincsenek megjegyzések: