2014. március 8., szombat

Pizzás csiga.




Fűszeres pizza alap tésztából készült.
50 dkg liszt
2 ek kacsa zsír
 2 dl kókusztej
1 dl víz.
 1 db tojás
 3 dkg élesztő
 2 kk só
 1 kk cukor
1 mk őrölt tárkony.
1 mk girosz fűszer
1 mk oreganó
csipet majoránna
1 kk sikér
 csipet aszkorbitum
A kenyérsütőre bíztam a dagasztást, kelesztést.

Kétfelé vettem a tésztát.
feléből KOMBE készült.
A másik felét kinyújtottam ujjnyi vastagra, 
lekentem kacsa zsírral.


 Rá került a saját készítésű pizza szósz.



Apróra vágott bacon szalonnával, füstölt tarjával,  szeletelt bambuszrüggyel elkeverve.
Csíkokra szeletelt sajttal szórtam meg.

Feltekertem, közben a külsejét is lekentem mindenütt kacsa
 zsírral.

Így a tepsiben , ha érintkeznek nem ragadnak össze, és jó ropogós lesz a külsejük is.
Két ujjnyi csíkokra vágtam,és így kerültek a szilikon lappal bélelt tepsibe.
Újra kelesztettem 20 percig.

Forró 200C°-os sütőbe került.
10 perc után 180 c°-ra mérsékeltem a hőfokot.
Így sült még 20 percig.

Nincsenek megjegyzések: