2014. március 3., hétfő

Kelkáposzta levelek bundában.


Már rég készülök rá, hogy kelkáposzta levelet sütök bundában.
A tojást, tejet, lisztet, kevés szódabikarbónával simára kevertem.


A kel leveleket megmostam, lecsepegtettem.
lisztben megforgattam.

Most egy zacskóba raktam a lisztet , abban ráztam össze a levelet a liszttel.

Nagyon praktikus, nincs mosatlan és egyenletesen ragad a liszt.
A kel leveleken kívül, gombát és csirkemell csíkokat is bundáztam.
A csirke húst  sóztam, borsoztam, fólia alatt kicsit megklopfoltam .

A gombát is megforgattam a lisztben.
Belisztezés után  a palacsinta tésztába mártva, forró olajban sültek.

 Gomba



 Csirkemell


Kel levél .

Most a pálma olajat használtam, adtam hozzá diónyi vajat is.
A köret zöldséges rizs lett.
A megmosott rizst,kétszeres  tengeri sós vízben főztem, borsóval, sárgarépával, saját készítésű darált zöldséggel, együtt.
Savanyú uborkával fogyasztottam.

Nincsenek megjegyzések: