2014. december 5., péntek

Kókuszos csigák.


Régebben sokat sütöttem, most megint előkerült a recept.
40 dkg liszt
20 dkg margarin.(nálam laktózmentes)
4 tojás sárgája
3 dkg élesztő
2 ek porcukor.
csipet só
2.5 dl tejföl( nálam laktózmentes)
A dagasztást, kelesztést a kenyérsütőre bíztam.
Onnan kivéve ,átgyúrtam, két cipóra osztottam.
Téglalap alakúra, másfél ujjnyi vastagra nyújtottam.
A  4 db tojásfehérjét felverte a robotgép.
Pici só, 1 kk kanál citromlevet adtam hozzá.
Majd fokozatosan, 30 dkg átszitált porcukrot, a végén 20 dkg kókuszreszeléket kavartam bele.
A végén 1 ek rizslisztet kevertem hozzá.
Ezzel kentem meg a lapokat.

Feltekertem, mint a bejglit és kb, másfél ujjnyi vastagra felkarikáztam.


Sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem.

Nekem kétszer 15 db, azaz 30 db lett belőle.
A végeket nem számolom.
180C°-on légkeverésen,20 perc alatt sül meg.
Sokáig eláll, ha nem fogy el.
A tésztája puha és könnyű.


Nincsenek megjegyzések: