2010. január 20., szerda

Az első gofrim.

Kaptam egy gofri sütőt, már régebben, de csak most próbáltam ki.A menyemtől kaptam egy jó receptet. Újítottam is rajta, egy párdarab tetejére áfonyát szórtam.
Nagyon ízlik, természetesen jobb, mint amit készen veszek.A barátnőmnek is vittem belőle még melegen.
Finom házi dzsemmel  fogyasztottuk.(őszibarack, alma,narancs keveréke)
8 darab lesz belőle.
20dkg liszt
fél cs sütőpor
3db tojás fehérje habbá felverve
6 dkg Ráma
6 dkg kristály cukor
pici só
2.5 dl tej
A vajat kissé megolvasztom, a cukorral habosra keverem.
Fokozatosan bele a liszt, a tej, legvégén a hab.
Reszelt almát, darabos diót, mogyorót is szórhatunk a tetejére.
Én egyszer megfordítom.
Nagyon finom, gyors, édesség!

1 megjegyzés:

Jutus írta...

Még jó hogy nem látja a párom ezt a képet,mert azóta már nekem is sütnöm kellene,pedig mára palacsintát terveztem.:))
Nagyon finom a céklás joghurtod,kipróbáltam!!!