2010. január 24., vasárnap

Joghurtos csirkemell, kukorica pehelyben.


A csirkemellet felszeletelve (ne legyen nagyon vékony) pár órára, de akár egy éjszakára is, joghurtba, állni hagyom.
Sütés előtt kiemelem a joghurtból (ami jól rátapadt) sózom, színes borssal hintem meg.
A kukorica pelyhet apróra zúzom, egy zacskóban is lehet.
Most a gyors darabolóval zúztam össze, nem nagyon apróra.
(egy zacskóban is össze lehet törni klopfolóval.)
Megforgatom benne a hús mindkét oldalát.--Reszelt sajtot is lehet a pehelybe keverni. Olajban kisütöm.
Köretnek rizs készült hozzá, és céklával fogyasztottam.



.

1 megjegyzés:

Jutus írta...

Ezt már én is próbáltam régebben és isteni finom!!!
Nagyon jó recepteket teszel fel,ez nekem duplán jó mert eszembe jutnak a rég nem használt receptek és megvan a másnapi menü is!!!:D