2010. december 6., hétfő

Adventi készülődés.

Csodálatos dolog egy gyerek közösségben készülni az adventre.
Én is voltam abban a faluban, ahol iskola igazgató a fiam , egy adventi előkészületi napon.
Hálaadással, a cserkészekkel közös imával, énekléssel kezdtük a napot.
Majd koszorúkat, ajtó és fenyőfa díszeket készítettünk, gyerekek, szülők nevelők, közösen.
Jó volt látni, milyen egy igazi kis közösség.
A szülők sütiket hoztak, a konyhások káposztát töltöttek, egész délelőtt sült a tök, készült a tea.
 A gyerekektől is lehet tanulni, annyi új ötletet láttam tőlük.
Készen kaptuk a koszorú alapot, és a gyertyákat beszúróval.
A díszítést már mindenki maga oldotta meg.
Egy kerek, 4  gyertyásat készítettem, amit odaadtam a menyemnek, viszi a temetőbe az édesanyja sírjára.
Nagyon szép nap volt!
 Még ez  a kisebb csokor készült az elhunyt kedveseim  emlék helye mellé.
             Az előszobában van a helyük, hogy mindig lássam őket!


Nincsenek megjegyzések: