2010. december 5., vasárnap

Variációk!

Nagyon ritkán készül étel , amit ugyanúgy készítek el.
Mindig változtatok valamit.
Nem mindig sikeres. A legutóbbi kráter sütim is levizsgázott.
Nem volt csak karamell pudingom, ezért étkezési kukorica keményítőből készítettem helyette egy főzött krémet.
De hát úgy megkeményedett a sütés után, mint a kő. A búza keményítő nem csinál ilyet!!
Nem szólt a nagylány unokám, csak amikor pár nap múlva rákérdeztem, milyen volt, mert nekem nem tetszett,akkor mondta el neki sem.
De azért ma is variáltam. A töltött kanelloni és csiga töltelékével.
Most rizses ,zöldséges tökös,hússal töltöttem.
A húshoz még apróra vágott patisszon is került,(ez volt az utolsó tök a pincébe.) és
vegyes párolt zöldség is.
 A tetejére besamell mártás került tejszínnel.
Ez most bejött, máskor is kipróbálom.
A csak darált hússal töltött már nekem nagyon nehéz étel.
                 Régebbi felvétel-sütés előtti állapotban.


Nincsenek megjegyzések: