2013. február 20., szerda

Bundás zöldségek.

Szeretem a bundázott dolgokat.
Most gomba,bimbós kel, zeller készült.
Zeller, bimbós kel kissé elő párolva.
Sajtot is kipróbáltam bundában és működik. 
A bunda: 2 db tojás, 1.5 dl tej, 1 kk szóda bikarbóna, annyi liszt, hogy ne legyen folyós. 
A palacsinta tésztától sűrűbb állagú legyen. 
A bundázandó zöldségeket lisztbe forgatom.
Magasabb edényben olajat forrósítok, diónyi vajjal.
Ebbe kerülnek a masszában megforgatott  zöldségek. 
Nagyon hamar megfordítom, hogy a másik oldaláról ne folyjon le a massza.
Mikor már szép arany sárga még egyszer megfordítom. 
A sajtot megvizezem.
Egy kevés masszával egy bazsalikom levelet ragasztok rá.

Lisztbe forgatom, majd kibundázom. 
Őt minden oldalán hamar fordítom, hogy bevonja a tészta.
Csodálatos ízt ad neki a rásült bazsalikom.
Most "cifrázott" héjas burgonyák sültek hozzá, amit előbb mikróban kissé meg pároltam, majd az olajban átforgattam.
Jégsalátát ettem hozzá, majonézes, mézes. joghurt dresszinggel .

Nincsenek megjegyzések: