2014. február 26., szerda

Kombe.





Nagyon laktató kelt tészta, gyakorlatilag bármikor fogyasztható.
A tölteléket természetesen mindenki a saját ízlése alapján módosíthatja, azok itt csak iránymutatóként szerepelnek. Gyakorlatilag végtelen lehetőségeket rejt magában a recept.
Medvehagymával , kókusztejjel is készítettem már .
 A receptet a cookpad.com  oldalon találtam.
https://cookpad.com/hu/receptek/1924885-kombe
Nagyon jó fázis fotókkal.

  1. 600 g búzaliszt (BL55)
  2. 20 dkg kovász 
  3. (7 g instant élesztőt ír az eredeti recept)

  4. 1 csapott teáskanál kristálycukor
  5. 350 ml  tej
  6. 2 csapott teáskanál só
  7. 100 ml víz-nálam laktózmentes tej
A tölteléken változtattam.
Hagyma, gomba, sonka, és kolbász karikák összesütve, kihűtve kerültek bele.
Tetejét tojással kentem le .
 Lenmaggal és bio szezámmaggal szórtam meg.
Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Nem igényel sok munkát, könnyen elkészíthető étel.
Akár egy vacsora is lehet.











1 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta! Már láttam más blogokon is de sajnos még nem próbáltam ki pedig nagyon finom lehet!