2015. július 5., vasárnap

Habos, kávés süti, mikróban.


Már többször is elkészítettem ezt a kávés szeletet a mikróban.
Most habbal variáltam.




 3 tojásfehérjét a robotgéppel felvertem, kevés sót és 1 ek citromlevet adva hozzá.
Mikor már jó kemény, 2 ek gránátalma szirupot adtam hozzá, és 2 ek porcukrot.
A végén 2 ek kukorica keményítőt.
A süti jénaiba sült, 4 perc 800W.
Ekkor került rá a hab és még 2 perc 700W-on.
A zsebsárkánnyal  meg karamellizáltam a tetejét.

Fogyasztáskor is csurgatok gránátalma szirupot a tetejére!



Gránátalma szirup: 
8 dl  100%-os gránátalma levet .30 dkg cukorral befőztem méz sűrűségűre, ,gyakori kevergetések mellett.
Vigyázva, ne karamellizálódjon meg a cukor.
Hűtőbe eláll, a levendula sziruppal együtt.
Krémekbe, habokba, kekszekbe nagyon jól felhasználható.

Nincsenek megjegyzések: