2020. július 14., kedd

Piros paprikát és sót füstöltem!





A család, ismerősök is szeretik a füstölt sót, paprikát.
Most tudtam szerezni kalocsai piros paprikát 1 kg-ot.


  Nagy szemű Himalája sót és tengeri sót is beszereztem.

Egy laza szövésű konyha kendőből tasakokat varrtam.

Ebbe kerültek a füstölőbe.

Bükkfa pellet és forgács volt a füstölő anyag,

Kb egy óra alatt, lassan megfüstölődött minden.
Most a füstölő dobozban, csak az egyik borszesz égőt gyújtottam meg, ennyi hő is elég volt ,hogy jól átjárja.
Egyszer megfordítottam a tasakokat,és újra is kellett egyszer töltenem a bükkfa  pellettel, és forgáccsal.


Már kipróbáltam, tyúkpörkölt készült, nagyon különös ízt adott neki.
Most fele-fele arányban használtam a füstölt és a nem füstölt sót és paprikát,hogy tudjam, nem harsogja túl az ízeket.
Kis tasakokba kerültek,és ajándékba is küldtem!




Nincsenek megjegyzések: