2010. február 14., vasárnap

Gofri készült.

Ma megint gofri készült, most nem fotóztam.
Az alapreceptbe kevertem,áfonyát, darabos diót,reszelt almát.
Jutus-szót fogadtam és az ajándék cukrokat is felhasználtam.A tetejére szórtam jégcukrot, aztán a fahéjas szórócukorból is.Olyan illat volt a konyhába, mint a Karácsonyi mézesek sütésekor.
Szombaton a felét, ma a többi részét sütöttem ki frissen.
Újítottam is.Együtt vertem habosra a tojásokat a robot géppel és nagyon jó lett így is.Nem fontos a fehérjét külön felverni.A vajat meg kissé felolvasztva kevertem bele a legvégén.
Én a piskótához is együtt verem fel.mindig szépen feljön.
Hát mit mondjak! Oda a heti fogyókúra!

3 megjegyzés:

Jutus írta...

Hmmm!!! Nyami-nyami!!!:DDD
Én már attól is hízok ha rágondolok.:))

Marika írta...

Na én is ide találtam!!
De hát itt annyiiiiii finomság van
én ha ránézek a kajára már 1kg +

Olgis írta...

Köszönöm, hogy itt jártál!