2010. február 20., szombat

Sütögetés

Szombat délelőtt , nyitott ajtónál, jó friss levegő, és főzőcskéztem.
Begyújtottam a sütőt és egy leveles vajas tésztát kinyújtottam.
Nagy köröket szaggattam ki belőle, amit a muffin sütő kis vájataiba igazítottam.
Gondoltam kis kosárkák lesznek belőle, ami majd főzött krémmel megtöltök..De akkora golyók lettek,mint egy fánk. Csak az újra nyújtott tésztából lett egy pár kosárka.
Holnap készül krém a nagy golyókba.
Kénytelen vagyok magamnak sütni, mert a cukiba vett sütikre allergiás vagyok.Illetve a benne lévő vaníliára. Kipirosodik tőle e bőröm.
A gofrit meg már meguntam, egy időre.
De az a a baj, ha megsütök egy  adag tésztát és megeszem, csak rakódik rám.
Legtöbbször elajándékozom a felét. Vannak kis barátaim, gyerekek, akik szívesen elfogadják.
Vagy ha, olyan lefagyasztom és viszem a gyerekeknek, ha megyek.
          A belseje ilyen szép leveles lett.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jól néz ki, finom lehet!

Emoke