2010. március 13., szombat

Görcs leves, sült hal.



Ma görcslevest készítettem.Egy zöldségleves alapot készítettem, burgonya és kevés kelkáposzta is került bele. A héten készült görcsök a fagyóba vártak a levesre.
Halat sütöttem hozzá.
Egy szelet  pangasius halfilét olvasztottam ki. Ma erre volt gusztusom.Egyszerűen, kevés durva tengeri sóval, frissen őrölt színes borssal megszórtam.Kukorica lisztben kiforgattam.Forró, kevés vajjal elkevert olajban sült, burgonyát sütöttem mellé.
Volt befagyasztva spenótom, kevés sóskával.Egy mártást készítettem belőle , kaporral fokhagymával ízesítve.Kukorica keményítőt tejszínnel kikeverve , besűrítettem.Természetesen, só bors.
Szeretem díszíteni az elkészült ételeket.Nem , mintha másképp nem lenne hozzá étvágyam!
Férjem mindig kérdezte, fotózol, vagy ehetünk már!!!!
                Fotóztam, és fogyasztottam!

Nincsenek megjegyzések: