2010. május 19., szerda

Pitát sütöttem!

Már egyszer próbálkoztunk az unokámmal, de nem jött fel.
Most a napokban "Limara péksége" blogban találtam egy jó receptet, csodálatos szép piták a fotón és neki álltam. Az eső esett, kerti munka kizárva irány a konyha!
Annál is inkább, mert másnap a nagylány unokámhoz készültem. Vittem a kocsimat műszaki szemlére . És úgy kértem időpontot, hogy mehessek érte a gimibe. Esett az eső, még jókor mentem. A barátnőt is hazavittük.
                        Ilyen lett a pitám!

El nem mondhatom, hogy örültem, amikor láttam emelkedik fel egyre nagyobbra a sütőben.
Úgy indultam, hogy tudjak bevásárolni, egy gíroszhoz.
Csirkemell,zöldségfélék, sajtok, joghurt, tejföl, minden, ki mit szeret.
Amíg a fiam elvitte a szervizbe a kocsimat, mi lányok beindultunk.
Én a két kő virágládát ültettem be, vittem belevaló virágokat itthonról.
A menyem a gíroszt  sütötte, az unokám a zöldségeket darabolta. 
A majonézt készen vittem , előző nap készült jó sárga házi tojásból, olíva olajjal.
A menyem kóstolót hozott ki nekem és a számba rakta, na kell még bele valami?
Én egy kis friss bazsalikomot ajánlottam, volt cserépben és tett bele.
Jól beuzsonnáztunk, mert ebéddel várt a menyem, finom hal és rizs, meg sajtos lángos is volt.
A nagylány tanult, a fiam lepihent, valami vírus kínozza.
A menyemmel a kertet rendeztük.Kapóra jött, hogy a fiam nem látja ,egy nagy száraznak tűnő loncot kivágtunk.
Bizony jól tettük, mert a föld száraz volt alatta olyan sűrű volt. A mellette lévő szép boróka tuja levele már sárgult, nem jutott csapadék alá.
Nem kaptunk ki, örült a fiam, hogy nem neki kell csinálni.
Ültetgettünk is.
Közben jót beszélgettünk, és még jókat nevettünk is.Már azt sem tudom mit, de jött magától.
Az unokám is kijött időnként ő is bekapcsolódott.
Késő esete jöttem haza.
Nagyon szép napom volt.

Nincsenek megjegyzések: