2013. február 24., vasárnap

Grilleztem.


Adva volt pár szelet bepácolt vad disznóhús.
Pároltam (pároló betéttel) zöldségeket.
Sárgarépát,
 zellert, 
szeletelt burgonyát, 
káposztát ,

kínai kelt.
Ezenkívül sült még a hús mellett 
nyers répa , 
burgonya,
alma
 és hagyma.
Szinte zsiradék nélkül sült, a pácban volt csak kevés olaj.
A kertemben van:
 izsóp
  zsálya
kakukkfű
és petrezselyem 
zöldje.
Egész télen  eleven zöldek maradtak.
Megmosva a húsok, zöldségek tetejére kerültek.
Ropogósra sülnek, el is fogyasztottam.
 Különös, hogy a zsálya így nem keserű.
Ízük bele sült a húsba, zöldségekbe.
A párolt kínai kel és káposzta a jég salátával egy joghurtos,majonézes dresszingbe került.
Dresszing.
3 ek joghurt
3 ek  tejszín
1 ek méz
1 kk ketchup
2 ek majonéz
2 cikk zúzott fokhagyma
1 ek szűz olíva olaj
kevés reszelt sajt.
Jól össze kevertem és bele forgattam a párolt zöld leveleket, és a salátát. 
Ez a saláta, akár önálló étel lehet egy vacsorára, darabos dióval.
Mikróban sült 2 db burgonya héjában, köret kiegészítőként.
A teraszon, egy elektromos , kontakt grillt használtam. 
A fűszerek illata belengte az egész udvart.
10    C°.- ban, jól felöltözve készítettem. 
 Hóvirágaim, mint kis csengők  bókoltak a szélben,már a tavasz illatát is érezni lehet.
Ebéd után  a napi 1000 (ezer) lépést megtéve (a kertem két legtávolabbi pontja között,oda vissza, dombra fel és le), kicsit elfáradtam.
Pihenés képen írom e-pár sort, egy csendes vasárnap délután.
Közben a tegnap készült almás muffinokat majszolgatom.






1 megjegyzés:

teller-cake írta...

A bejegyzés és a képek előrevetítik a hamarosan beköszöntő jó időt, de jó lenne már a teraszon grillezni....:)
Köszönöm, hogy megtisztelted a blogom, én is gyakori vendég leszek itt! ;-)