2013. február 28., csütörtök

Kemencéztem.

Kert , udvar rendezés, gereblyézés, metszés volt a mai munkám. 
Közben elégettem a kemencémben összegyűlt papírokat, dióhéjat, vastag dobozokat. Olyan jó meleg lett , hogy 3 db burgonyát egy sárgarépát fóliába csomagolva megsütöttem. 
Megvajazva ez volt az uzsonnám.
Aztán úgy döntöttem, gyorsan bekeverek egy kis lángost, talán az is megsül.
Így is lett, mindent bele a kenyérsütőbe, most még egy tojás is került bele, darált lenmag és kapor lett az ízesítő.
Aztán csak megkentem  egy kis tyúk zsírral,pizza krémmel. (a saját készítésem már elfogyott )
 Szalámit raktam rá, medvehagyma levelet(fagyasztott) .
sajt is került a tetejére. 
Az egész udvar illatozott , ahogy sült.
 Nagyon finom lett. Az udvaron már megettem egy jó darabot. Vastagabbra kelt, de így szeretem, főleg a szélét, az ropogósabb.
Most az Anyukám lemez tepsijébe, sütő papíron sült.
 Legközelebb a  kemence csupasz téglájára teszem, hogy jobban megsüljön az alja is.






A kemencémről egy pár kép.

3 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Bezzeg :-) kemencéznék én is, ha lenne. Finom lehetett ez a lángos, nagyon guszta a képen!

Olgis írta...

Köszönöm, Hajniék!

Olgis írta...

Hoztam képet a kemencémről. Puszi.