2013. május 22., szerda

Vaddisznó, spagettivel, zöld diós káposzta salátával.

A kisebb darabokra vágott húst, egy éjszakára olajos, vörös mustban pácoltam.
Forró vas lábasba került kevés vízzel, 1 ek sertés zsírral, 1 mokkás kanálnyi húspuhító sóval és egy csokor zöld fűszer növénnyel....
Egy nagy fej hagymával és 4 cikk fokhagymával. 
Színes borssal,  kevés tengeri sóval ízesítettem még.
Zöld fűszerek, a kertemből: bazsalikom, tárkony, izsóp, oregánó, lestyán és petrezselyem.
Fél óra alatt puhára párolódott, majd 10 perc fedő nélkül zsírjára sült.
Köret: spagetti a hús zaftjában átforgatva kevés zöld dió sziruppal.
Saláta is készült hozzá: gőzben elő párolt kínai kel káposzta, majonézzel,1 kk szója szósszal és zöld dió sziruppal ízesítve.
Darabos dió is került a saláta tetejére, a bele kevert zöld dió darabok mellé.
Remek ízek a vaddisznóhoz.
 photo sor.gif
Nagyon lehűlt a hőmérséklet, fáztam és bekapcsoltam a sütőt.
A  gázfűtés már rég kikapcsolva!!!
Ha már 200C -on melegít, sütök benne valamit.
Egy nyújtott leveles vajas tészta felét használtam fel.
Készült stangli,tojással megkenve, szezám maggal megszórva, kevés őrölt kömény is került rá.
 A másik felébe málna zselé(saját) került. 
10 perc alatt kész a ropogtatni való.
Fele el is fogyott, amíg ezt a bejegyzést írtam.








Nincsenek megjegyzések: