2014. augusztus 6., szerda

Padlizsán, búzacsírás bundában.




Zöldségeket,halat, bundáztam, köztük padlizsánt is.
Felkarikáztam, majd feleztem.
 Borsozva,(frissen őrölt tarka bors)besózva állt egy keveset.
Lisztben megforgattam,majd a sűrű palacsinta bundában.
Forró olajban sült, először fedő alatt.
A bundázott zöldségeket, húsokat én mindig kétszer forgatom meg.
Először, amikor éppen össze fogja a forró olaj.
A másik oldalt készre sütöm fedő alatt és utána megfordítva fedő nélkül.
Ha nem így csináljuk, a bunda lecsúszik a felső oldalról, mire az alsó megsül.
BUNDA
2 tojás
4 ek liszt
 1 dl tej
pici szódabikarbóna
 2 ek szárított búza csíra.
Nagyon finom diós ízt ad a BÚZA CSÍRA és még egészséges is.
Gyakran használom, még dió helyett is.
Száraz serpenyőben megpörkölve, még karakteresebb az íze.
A zöldségeket és a húsokat is mindig megforgatom lisztben, így jobban tapad rá a bunda.
Most padlizsán, gomba, cukkini és hal sült.
Sütés előtt az olajban kisütök egy fej hagymát, paprikát és egy csokor zöld fűszert.
( kakukkfű, oreganó, izsóp, majoránna)
Ez jó aromát ad az olajnak.

Utána sülnek a zöldségek.
A köret most  mikróban, a héjában sült ,szép sárga burgonya.

Nincsenek megjegyzések: