2015. augusztus 15., szombat

Paradicsomaim!

Az első adag már a polcon. 
Most egy nagyobb mennyiség érett meg.
Ma azt főztem be. Tartósító nélkül, befőző automatában készül.
A paprika alakú, a lila szív alakú, és egy nagyobb fajta, ami eddig soha nem volt. 
Szerintem össze porozta a méhecske, a bordást és a szív alakút,de, nagyon finom.
Én ezeket a fajtákat szeretem, mert nem lédúsak, parázsok, jó sűrű lé lesz belőle.
És jó ízűek.
Szedem a magot és magam nevelem a palántákat is. 
Most egy vödörrel gyűlt össze, mindenféle a kertből.

Kedvencem a paprika alakú. 

Ilyen feldarabolva.

Ez a fajta szinte barna. 
A fotó nem adja vissza a színét!

Ő a nagy piros és a lila szív.

Feldarabolva is látszik, hogy milyen szép a belseje.

Szendvics fajták!

A piros fürtös a datolya. Nagyon ízletes.
Egyszer vettem egy kis dobozzal a LIDL-be , megszedtem a magját, mert nagyon ízlett. 
Évek óta megvan.
Van még egy fajta a csoki, ő is különösen finom.
ITT megnézhető, az összes fajta egy albumban!


ITT megnézhető, az összes fajta egy albumban!

Nincsenek megjegyzések: