2015. december 17., csütörtök

Gyömbéres hal, puliszka törettel.


Halat és puliszkát gyakran készítek.
A puliszka töret egy újdonság nálam!
Egészséges, és gyorsan elkészül.

A halat, most gyömbéres, paprikás, kukorica lisztben forgattam meg.
A puliszka is más ízű lett, fűszeresebb volt az íze.
A tengeri halat, sóztam, borsoztam bele forgattam a gyömbéres lisztbe. 
Közben a serpenyőben az olajon pároltam   vékonyra szeletelt, hagymát, gombát.
Van egy nagyon jó mandolinom ( szeletelőm) , cserélhető betétekkel.
Szép vékonyra szeletel.

Kiszedve az olajból a megsült hagymát, gombát, ebben az ízes olajban sült meg a hal.
A visszamaradt kukorica liszthez került még só, liszt, tojás,  és kevés tej.
Ezt sütöttem meg a hal után.

Közben még sült a mikróban 2 közepes burgonya a héjában.
Gyors és finom egy tál étel. 
Még volt a kertemben rukkola, azzal ettem.




Nincsenek megjegyzések: