2021. december 9., csütörtök

Interjú készült velem, újságban, rádióban.

 


Megkeresett a Kelet Magyarország napilap!

„Konyhai trükkök a pazarlás ellen!” témában.
Az újságcikk szkennelt formáját, lentebb mutatom.
Irok egy receptes blogot, saját receptjeimmel, saját készítésű fázis fotókkal, a főzés folyamatáról. Itt a maradékok felhasználásáról a tudatos táplálkozásról, az alapanyagok többféle, felhasználásáról, eltarthatóságáról is szó esik. Ez keltette fel a figyelmüket.
Már több helyen közölték a receptjeimet, receptversenyeken is részt vettem, díjazással, jó eredménnyel. Szakácskönyvek is publikálták a receptjeimet. A Kelet magyarország napilap, minden évben megjelentett egy szakácskönyvet, már többször szerepelt receptem benne. Az idén is lesz receptem benne.
14 éve írom ezt a blogot.
A mai napig 585 002 látogatója volt a blogomnak, ezekből az országokból.
Egyesült Államok, Magyarország, Románia, Németország, Szlovákia, Írország, Kanada, Hollandia, Svédország, Szingapúr, Ausztria, Dánia, Franciaország, Ukrajna, Egyesült Királyság, India, Oroszország, Törökország, Ausztrália
Blogom itt érhető el: https://bloggeranyo.blogspot.com/
Én vagyok a „bloggeranyó”.
A Nyíregyházi Európa rádió is megkeresett egy hasonló témában, a mai adásukban sugározták a velem készített interjút.
2021.12.09.
A svédasztal című menüben, a tárolt hangfájlban 42:20-tól hallható az interjú velem.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Gratulálok további sok sikert kívánok és jó egészséget!

Olgis írta...

Köszönöm szépen!