2023. november 24., péntek

Bon-bont készítettem!

 
Saját készítsű bon-bonjaim! 
Csoki figurákkal is próbálkoztam!

Tarkák is készültek!


A csoki temperálása után, a formákat kiöntöttem a csokival.
Most, a csoki temperálásánál, kevés oliva olajat is használtam, hogy fényesebb legyen.
Mikor megdermedtek került bele a töltelék.
Töltés után kerül rá a csoki talp. 
Dermedés után  már fogyasztható.
Nyáron a hűtőben,télen a terasz asztalon, pár perc alatt megdermed.
Most  tejszínes karamellszószban elkevert darált dió került bele, amit szinteleb mandula aromával ízesítettem.
 A töltelék felébe citromlé és héj került.
Ízletes lett, és ugye én készítettem, ez még növeli a élvezetet.
Transzfer fóliával is vontam be párat, de nem lett igazán mutatós, és babrás is , a kicsi darab fóliákat elhelyezni rajtuk .
Ezt máskor nemigen  alkalmazom.
Még van egy pár darab  csokival, kikent formám, ebben  marcipános- birsalma zselatinos töltelék lesz majd.
Három féle töltelék került bele.
Tejszínes karamellás, diós, mandula esenccel ízesített.
Zöld mandulával ízesítettem, a karamellás diót.
Maradék fondant, a rózsaszín.


Az elkészítés kikapcsolódás is, a fogyasztás meg élvezet!





Nincsenek megjegyzések: