2010. február 21., vasárnap

Sült libacomb.

Előző este bepácoltam, egy szép libacombot.Rajta volt a háj rész is.
Bors,saslik,grill fűszerek olajban ,ezzel bedörzsöltem.
Fokhagyma cikkekkel megtűzdeltem.
Fóliába csomagolva pihent.Sütés előtt egy kevés húspuhító sóval megszórtam.
Serpenyőben libazsíron mindkét oldalát átsütöttem.Előbb a bőrös rész, amit  a pácolás előtt bekockáztam.
Ezután kuktába téve, kevés vizet hozzáadva 10 perc alatt puha lett. Zsírjára sütöttem. 
Alma sült még mellette.
Azért nem tudom egészben megmutatni, mert elcsipkedtem, amíg a köret, zelleres burgonya megfőtt, meg a hagymalekvár elkészült.
Így már csak a maradékot szeleteltem a fotóhoz.

                   Torkoskodtam!



Vélemény:
Nagyon jól néz ki, finom lehet!Emoke

1 megjegyzés:

Jutus írta...

Húúúú micsoda lakoma!!!
Nem csodálom hogy nem bírtad kivárni míg készen lett!Sokkal finomabb az étel a lábasból,mint a tányérból!:DDD