2010. március 28., vasárnap

Ajtódísz ,húsvétra.

A hétvégén abban a faluban, ahol a fiam igazgató, egy kellemes délelőttöt töltöttem el a közösségi házban, sok gyerek, szülök és pedagógusok, lelkész , cserkészek társaságában.
Már régen hív a fiam, menjek, a kartársakat ismerjem meg.
Na most kötélnek álltam és elmentem.
Nagyon jól éreztem magam. Ajtó és ablak díszeket készítettünk a gyerekekkel.Tojás festés, közös éneklés, imádkozás.Emlékezés a húsvétra. A keresztút nyomon követése képek applikálásával.
Most oldódtam fel igazán a gyerekek közt , 8 hónap után, amióta  elhunyt a férjem.
Én ezt az ajtódíszt készítettem, többnyire a gyerekeknek segítettem.
Egy kicsit előbb eljöttem, mert gofrit ígértem az unokámnak.Elvittem a külön órára.
Mire hazaért frissen sütöttem.
Készült almás, áfonyás, pudingos,tejszínhabbal. A menyem még csoki öntetet is készített a tetejére. Megebédeztünk, beszélgettünk, és eljöttem.Nagyon jó együtt a családdal .
                        Ajtódíszem !

1 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon szép ajtó díszt készítettél!!!Jó egy kis vidámság és társaság az ember szívének,lelkének.Hidd el a fiadnak is sokkal jobb ha látja hogy próbálkozol,minha magadba fordulnál.Sajnos tapasztalatból tudom,mert látom apukámat nap mint nap szenvedni,mióta a mami elment,és nem tudom hogy segíthetnék neki,amikor nekem is nagyon fáj!!!:(
Nagyon jól tetted hogy kimozdultál és folytasd amit elkezdtél és ne csak a családodért,magadért is!!!!