2010. március 28., vasárnap

A nagy érkezés!

Egy kicsit elcsúsztam az időrenddel.most látom, nem is írtam róla, hogy a hét elején , milyen nagy sütés,főzés-ben voltam.
A nagylány unokám 3 hetet Thaiföldön nyaralt. Hétfőn érkezett haza. A fiam a menyem mentek érte a repülőtérre. A menyem barátnőjének a családjával volt .
Én vasárnap túrós alagutat sütöttem.persze nem fotóztam.Az unokámnak őszibarackos, a többieknek mazsolás készült. Ez itthon készült.
 Hétfőn kocsiba ültem és a fiaméknál főzőcskéztem. van kulcsom, ők már korában elmentek, így be tudok menni.
Sertés húsból kért levest a drágaságom, csiga tésztával.
Aztán rántott karaj, csirke hús is., a menyem kedvére.(az unokám  már unta a csirkét.)
Finom burgonyapüré, uborkasaláta volt a köret, meg saját készítésű cékla.
Ott is aludtam, hallgattam az unokám élménybeszámolóját sok képet átnéztem a gépen.Finom reggelit készítettem a drágaságomnak.
Másnap jöttem haza.
A héten szépen be volt osztva minden percem.
Két szakrendelésen is voltam. a kertem is rendben van.A krókuszok virágzanak, meg a hunyor.
Már csak a tavaszi nagytakarítás vár rám a jövő héten.
                             Hunyor.
                           Krókusz.

Nincsenek megjegyzések: