2010. július 18., vasárnap

A HAL.

Már a héten másodszor.
Nem tudom megunni.
Mindig változtatok valamit, vagy a köreten, vagy a hozzávalókon.
Most így készült.
Olaj, vaj, szezámolaj.
Ebben elősütöttem hagymát fokhagymát, a szeletelt gombát.
Kiszedtem és ebben sült a paprikás kukorica lisztben megforgatott hal, amit előtte sóztam, borsoztam.( frissen durvára őrölt színes bors) 
Ezt általában így készítem, esetleg még a zöld fűszerek sülnek elő az olajban., most az elmaradt.
Készült hozzá fokhagymás joghurt mártás.
A joghurtba méz, kevés szója szósz, zúzott vörös és fokhagyma(és a zöld szára)a megsütött gomba, és egy pár szem zöld olíva bogyó került.
Nagyon pikáns ízvilága lett.
Fűszeres burgonya  sült mellé egy kevés.


1 megjegyzés:

Jutus írta...

Ez nagyon finom lehet!!!:) Én a héten csak olyat főztem ami pár perc alatt kész és hidegen is ehető,mert ebben a hőségben nem bírtam elviselni a sütő melegét.:))