2012. december 31., hétfő

Elköszönök az elmúlt évtől, várom az Új Évet!

Elmúlt egy év!
Örülök, hogy egy évvel idősebb lettem, hogy megérhettem ezt is. 
Annyi mindent megéltem már.
Remélem az elkövetkező év sem hoz semmi rosszat, vagy legalábbis olyat, ami terhet jelent, megvisel. 
Nem készítek"bakancs listát" .
Ebben a korban talán már nem illik. Jöjjön, ami még jöhet.
Egészséget kérek és szeretetet, békességet a családom körében.
Ezt kívánom mindenkinek.
Hozzanak szerencsét ezek a malacok, és a négylevelű lóherék!



3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Kedves Olga, Boldog új évet kívánok Neked és a Családodnak is:)

marisz57 írta...

Olgis, úgy legyen!
Teljesüljenek a kívánságaid, én is ezt kívánom neked az új évre!
Üdvözöllek!

Olgis írta...

Köszönöm a jókívánságaitokat! Minden jót kívánok én is az Új Évre!Üdv,Olgis.