2013. február 6., szerda

Gofri készült.




Egy fél adagot sütöttem csak.
Nagy felelőtlenség volt, már alig van belőle.
25 dkg liszt 1 ek cukor(glukonon)
4 db tojás
2.5 dl tej
12 dkg vaj
1 kk sütőpor.
Pici só(ez a fehérjébe került)
1 kk cukrozott citromhéj
Ezt az adagot feleztem, vaj helyett 2 ek olajat használtam.
Tojás sárga cukor, olaj egy mélyebb edénybe. 
Elektromos habverővel a fehérjéből kemény habot vertem.
Majd a sárgájás keveréket habosra kevertem a habverővel, bele a liszt, a tej, sütőpor és simára dolgoztam.
Óvatosan bele forgattam a kemény habot.
Kért részre osztottam, egyik felébe 2 reszelt, kicsavart alma került, kevés fahéjjal. A másik feléből 2 db-ot kisütöttem, majd a többibe aszalt gyümölcs került.
Áfonya, füge, kivi, sárgabarack..
Minden fajtából 2 db készült. 



1 megjegyzés:

Vali írta...

Szia!
Nálunk a kelt gofri a nagy kedvenc.