2013. június 24., hétfő

Fasírt golyók.



Vendégeket vártam és fasírt készült.
Természetesen nem csak ennyi, ami a képen van.
A darált húst vízben áztatott, kinyomkodott száraz kenyérrel, sóval, fehér borssal, zúzott fokhagymával, reszelt vörös hagymával, kevés étel ízesítővel, felvert nyers tojással jól össze gyúrom.
Legalább egy órát állni hagyom, hogy össze érjenek az ízek.
Vizes kézzel kis golyókat formázok, forró olajban sütöm pirosra.
Most olyan burgonya készült hozzá, amit negyedekbe vágva,  petrezselyemleveles, sós vízbe, félig megfőztem.
Majd leszűrtem és kisütöttem pirosra, abban az olajban, amiben a fasírt sült.
 Természetesen átszűrtem az olajat és még került hozzá pluszban is olaj. 
A vendégek érkezésekor frissen sült.
Rukkola , saláta dresszinggel, vegyes vágott savanyúság és tartár mártás is került mellé.
 Ki mit szeret.Most járt nálam először a házaspár és nem tudtam mit kedvelnek.
Az unoka húgom és az unokája is itt volt , általa ismertem meg ezt a kedves házaspárt. 
Én már voltam náluk, voltunk együtt kirándulni is.
Itt volt az ideje, hogy ők is eljöjjenek hozzám.
Minden ízlett nekik, legalábbis úgy láttam.

A süti, márványos, fehér, barna, meggyes muffin, kétfajta krémmel töltve. 
Tejszínes és gesztenyés ízesítéssel.
A csoki ebben a melegben , most lemaradt a tetejéről.





2 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Ennyi finomság a vendégeknek, hogyne ízlett volna nekik!
A muffinok is nagyon szépek!

Olgis írta...

Köszönöm a dicséretet!