2015. szeptember 10., csütörtök

Pelmenyi, sütve.



Ma főzős napom volt.
Élesztős tésztát gyúrtam, tojással, olajjal.
Tepertős pogácsa  készült a feléből,szezám magosan.



Másik feléből pelmenyit készítettem.

Most hagymás, zöld fűszeres, piros paprikás vajban forgattam át, egy kevés főzővízzel és csedár sajt került a tetejére.
A töltelék is más, párolt káposzta is került a hagymás, fűszeres darált húshoz.
Legutóbb kapor volt a pelmenyi  tésztájában és rá is az került.
Kipróbáltam sütve is, a lángos után, az olajban szép pirosra sültek.

Nagyon jó így is.
Kenyér is  sült ma.
Újból a kenyérsütő géppel készült.
Előkovászolással.
Kevés korpával, búzacsírával, zabliszttel.

Elvettem belőle két lángosra valót.
Amíg készül a pelmenyi el is fogy.
A jó ropogós végét, még langyosan, szőlővel ettem. 
" Jó a szőlő, lágy kenyérrel"


Nincsenek megjegyzések: