2022. január 19., szerda

Bon-bon készült, karob poros csoki bevonattal.

 

                                                                                  
                                                                                  
Régen készülök kipróbálni. 
Tegnapi süteményezésből kimaradt 1 tojás fehérje, egy kevés  tejes sárgája. 
Ősze kevertem kókusz reszelékkel, tettem bele goji bogyót, zöld árpafüvet és kevés útifű magot, kókuszvirág cukrot.



Megsütöttem egy szilikonos félgömb formában.
De készültek, szép mintás szilikon formában is!


Ma csokit olvasztottam gőz fölött-fehér,keserű csoki, egy kevés karob por -olaj.
Ezek a bevonó csokik kerültek bele.
Ezeket én kilós kiszerelésben vásárolom. 
Mindig van kéznél.


Mivel a keserű csokit magában nem szeretem ,ezért keverem fehérrel.
Fogpiszkálóra szúrva mártottam ki.

Egy nikecelbe állítva dermedtek meg.
A maradék csoki  egy  mintás szilikonos formába került.
Finom, selymes csoki ízt kaptam, a karob por  kellemes ízt ad neki.
Legközelebb a belső tölteléket variálom, marcipánnal, és egy kis csokoládé borssal.



Nincsenek megjegyzések: